RACE
Park Yoonjo moves to a top PR company and meets people with whom she races through life.
Yoonjo faces daily challenges at PR Joa but is given a remarkable chance to present a cosmetics campaign to Seyong. Incidentally, Jaemin, her old friend and Seyong's PR ace, is in charge of the project.
Yoonjo confronts the harsh truth at Seyong's competitive presentation and unfairly blames Jaemin. With no time for regrets, Yoonjo swiftly embarks on a new project.
Yoonjo finally passes the Spec-Out selection process and becomes Jaemin's colleague, but the head of PR's Third Team isn't happy with the newcomer and gets into a heated argument with the head of the Second Team.
Yoonjo is busy with the promotion of Spec-Out; Yijung attends the orientation programme for new recruits; an article suspecting unfair hiring is posted.
Yoonjo is plagued by doubts about unfair recruitment. Jaemin asks for the rating scale to reveal the truth but is refused; Donghoon comforts Yoonjo.