Deceit
Ambitious police officer Sadie plays a key role in a major drug bust, but is dismissed by her male colleagues. Then she suddenly gets the chance to work on a case that could make her career.
The honeytrap gains momentum as undercover officer Lizzie comes in contact with prime suspect Colin Stagg, but there is no hard evidence linking Stagg to the murder.
The pressure of earning prime suspect Stagg's trust and getting him to crack soon take a toll on undercover officer Lizzie.