Delhi Crime
As Delhi reels in the aftermath, police investigate a shocking gang rape case and search for the men responsible.
After another murder, veteran inspector Viren Chaddha joins the team; as case details leak to the press, Vartika suspects there's an informant among the police.
The team's investigation of two suspects leads to eye-opening findings; amid pressure to appease the media and the public, Vartika faces a moral dilemma.
Against a ticking clock, Vartika takes the case in a new direction; Neeti finds a common link between the murders; another tip off leads to a suspect.
The team finds the suspects' hideout; with Lata still missing, Vartika must determine if she's running or hiding and finally uncover her story.