Devil In Disguise: John Wayne Gacy
When a teenager goes missing, it becomes clear that many young men and boys have disappeared at the hands of John Wayne Gacy, the prime suspect.
Ten Days
After teenager Robert Piest disappears on his mother's birthday, Des Plaines Police Department officers track, interrogate, and tail the contractor Piest was last seen with, John Wayne Gacy.
Officers excavate the crawl space beneath John Wayne Gacy's home; Gacy shows Amirante, Kunkle, and Kozenczak where he disposed of Rob's body; Johnny Szyc and his best friend, Lynn, venture into Uptown.
Billy and Dale
A blizzard buries Chicago; Kozenczak tracks down Gacy's surviving victims; Kunkle and Kozenczak attempt to break Gacy's accomplice, David Cram; Billy Carroll introduces Dale Landingin to the lucrative, but sometimes dangerous world of sex work.
In the past, an inebriated Gacy confesses to Sam about the ways he groomed, sexually assaulted, tortured, and killed countless boys and young men.