Under the Banner of Heaven
As Detective Jeb Pyre investigates the murder of Brenda Wright Lafferty and her baby daughter in a suburb in the Salt Lake Valley, he uncovers buried truths about the origins of the LDS religion and the violent consequences of unyielding faith.
With a lead suspect in custody, the investigation uncovers more ominous questions than answers as the hidden history of the once admired Lafferty family is exposed.