Devil in Suburbia
The Old-Fashioned Way
In Florida, a pastor and his wife take in a woman from their congregation. They announce she is a surrogate for their child. When she disappears, things may not be what they seem.
To the dismay of their traditional father, Amina and Sarah Said aspire to live the life of an ordinary American teen. Tensions within the family brew as they resist his dictates.
In rural Kentucky, police receive a distressing call about the brutal killing of a family in their home. Authorities learn the victim's son is the sole survivor of the attack.