Doc
When Doctor Andrea Fanti loses 12 years of memories from a brain injury, he finds himself adjusting to a world full of strangers.
Selfie
Andrea is taken to the Internal Medicine ward in hopes that the familiar environment will help him get his memories back.
An important patient of Giulia's intensifies the competition between the interns, and Andrea has the chance to really get to know them.
Giulia brings Andrea back to the ward for a patient who requested that he be exclusively examined by him; Alba must confront the resentment she feels towards her mother.