Dog with a Blog
A family adopt a dog, and soon find out that he writes a blog. He documents the daily struggles of his adoptive family and new step-siblings, Tyler, Avery and Chloe.
Stan of the House
When Tyler and Avery are given a dog that talks, they agree on one thing, Stan's ability to speak must be kept a secret from everyone, even their parents.
The Fast and the Furriest
Tyler is learning to drive, so when Stan the dog takes the car for a spin and smashes the front end Tyler gets the blame. Stan works out how to get Tyler off the hook.
Stan is kidnapped while being a last-minute stand-in as the Terriers' mascot. Avery steals the rival's pig mascot, then discovers Tyler kidnapped Stan and must return the pig.
Tyler meets Nikki, a girl he fancies. Noticing she has a dog, he invites her on a dog walking date and explains to Stan why they are going; Stan sees a lady dog he likes, so Tyler returns the favour, acting as a wingman.
Stan starts playing an online role-playing game and the other players assume he is a person. When he arranges to meet up fellow players he takes Avery to pretend to be his Human self.