K.C. Undercover
High school student KC Cooper, a maths whiz with a black belt in karate, is recruited by her parents to be a spy in a secret government agency. She must balance a civilian existence with undercover missions designed to save the world.
Craig attempts to bond with Ernie over sports. Marisa drags KC to cheerleading tryouts so they can spend more time together.
Craig and Kira disappear after a dangerous mission and need extraction. Ernie and KC team up with their retired grandparents.
Marisa's photo could be featured in magazines and billboards if she wins a contest. The only problem is that the photo is of KC.
KC freezes on a mission and starts losing confidence. Marisa sees her struggling and tries to improve matters by helping her practice for a basketball competition.