Don't Date Brandon
When Amber meets Brandon online, he seems perfect, until his ex-wife exposes a trail of lies, restraining orders, lies, and a criminal past.
Who The Hell Did I Marry?
When love turns to suspicion, Amber enlists her husband's ex-wife, Athena, to uncover his secrets.
Amber and Athena warn Brandon's new girlfriend, Rachel, but when she ends things, the danger escalates. Brandon breaks in, attacks and is caught with disturbing items in his car.