Doom at Your Service
A girl who lost her parents at a young age is given less than 100 days to live after being diagnosed with a brain tumour. As she cries out for the end of the world, the destruction himself appears and spends the final days with her.
A young woman who lost her parents at an early age is diagnosed with a brain tumour, forcing her to have less than 100 days to live. She prays for the destruction of the world, and the destruction himself comes to meet her.
Dong-gyeong survives the accident thanks to Myeol-mang but is shocked by the heavy consequences if she does not follow the contract; Dong-gyeong's ex-boyfriend starts to protest in front of her workplace.
In a desperate attempt to destroy Myeol-mang by winning him over, Dong-gyeong seeks the help of a romance expert.
Dong-gyeong throws herself at the criminal who attacks Myeol-mang with a knife. Myeol-mang, surprised by her action, kills the criminal. He then asks Dong-gyeong to love him so he can die peacefully.
Dong-gyeong and Myeol-mang share an intimate moment in the rain; Ji-na decides to attend the high school reunion hoping to see an old flame.