Down with Love
Xiang Yu Ping (Jerry Yan), a successful lawyer with a glamorous life, suddenly becomes guardian to his brother's two children after a tragic accident. Struggling to manage the challenging kids, he desperately seeks a nanny. His secretary Yang Duo (Kelly Huang) recommends her sister Yang Guo (Ella Chen), initially telling Yu Ping that Yang Guo is gay to protect her. Despite this initial deception, Yu Ping gradually falls for Yang Guo's charms, complicating their professional relationship. As they navigate the complexities of unexpected family responsibilities and growing romantic tension, both must confront their true feelings and the challenges of their new shared life. This is a 2010 Taiwanese romantic comedy series that was directed by Ke Han Chen.