Dr. Death
Two surgeons set out to stop sociopathic neurosurgeon Dr Christopher Duntsch when patients begin leaving his operating room permanently disabled or dead.
Diplos
Dr Christopher Duntsch begins operating at a Dallas hospital, but leaves two patients maimed and another dead. Dr Henderson and Dr Kirby investigate whether this is incompetence or murder.
Ain't No Bum
Henderson and Kirby discover Duntsch's medical misadventures and set out to strip him of his medical licence; Duntsch obsessively struggles to make the football team at Colorado State before pursuing a career in medicine.
Duntsch studies under a renowned neurosurgeon while seeking a patent for his stem cell research; Henderson and Kirby discover a series of disturbing revelations about the medical system's accountability.
Henderson and Kirby confront a systemic failure; in a flashback, Duntsch sets up his private practice in Texas and is recruited by one of the nation's premier hospitals.
Duntsch begins his tenure operating in Dallas and the medical misadventures start immediately; Henderson and Kirby get support from ADA Michelle Shughart to stop Duntsch before he can do any more damage.
Duntsch tries to fix a disastrous surgery performed on a friend while the Baylor administration suspect drugs may be involved; Henderson and Kirby lend Shughart their expertise as she builds her case against Duntsch.