Dream Routes
The Grand Trunk Road -- From Kolkata to Peshawar
In the colonial era, the British develop an ancient route into a highway across the breadth of their realm. From the metropolis of Kolkata, the route runs to the city of Varanasi, to Delhi, and continues on to Lahore and Peshawar.