Eddie Eats America
Eddie Hall, winner of the 2017 World's Strongest Man contest, tours the USA on a quest to conquer the biggest and best eye-watering food and physical challenges.
Key Largo
Eddie Hall lands in Florida Keys to attempt a conch-fritter eating record, do some serious big-game fishing and try what's billed as the best Key Lime Pie on earth.
Brooklyn
Eddie squares up to the fearsome Mac & Cheese Challenge at Brooklyn's Mac Shack, which weighs in at more than two kilograms and nearly 7,000 calories of pasta, cheese and sauce.
In Houston, Eddie faces the grim reaper in a crawfish challenge featuring the fearsome reaper pepper. He also devours some southern comfort food and pulls a plane down a runway.
Strongman Eddie meets and eats gators roaming the Everglades, tests his grappling skills with WWE legends "The Headbangers," and tries to devour a kitchen sink full of ice-cream.