The Hairy Bikers USA
Bill and Paul sample some of the hottest chillies in the world, visit a chilli farm, and take on the ultra-hot chilli burger challenge.
During a visit to Corpus Christi, Texas, the guys try extreme breakfast tacos featuring tripe, pig skin, cow's head tacos, and shrimp.