Emergency
A look inside The Royal Melbourne Hospital and the healthcare workers saving lives and helping the sick and injured on the front lines of one of Australia's busiest hospitals.
Dr Fiona must stop a young man's heart from beating to save his life; Dr Sarah tends to a patient with a gruesome head wound; Nurse Julie helps a couple spending their first date in the emergency room.
Dr Mark puts together a team to save a man with life-threatening gunshot wounds; Dr Jonathan thinks a surf coach involved in a car crash has a shattered leg.
Dr Emma worries that her patient could lose her fingers after a high-speed car crash; Dr Michael is on high alert after he treats a gunshot victim; Dr Michelle stitches up a young man who walked into a wall.