Enlisted
Sgt. Pete Hill must serve as both big brother and military boss to his two brothers.
Randy Get Your Gun
Derrick tries to help Randy pass his marksmanship test; Pete and Jill compete in challenges to determine who is the better soldier.
In an effort to impress a woman, Derrick mistakenly promises to bring her son's father home from war; Pete and Jill lead the platoon in a flag football game against the Marines.
The husband of a deployed soldier challenges Pete's new attitude toward Rear D duties; Cody asks Jill for help with a private matter.