Epic Adventures With Bertie Gregory
Bertie Gregory goes on an ambitious odyssey across the globe, showcasing the natural world at a time when it faces its greatest challenges.
Tracking Ocean Giants
Bertie Gregory leads a team across the infamous Drake Passage, one of the world's most dangerous stretches of ocean, to the remote and windswept Elephant Island; his mission: to find a feeding aggregation involving hundreds of gigantic fin whales.