Deadly 60
Steve Backshall takes a journey around the world, encountering a number of deadly animals. Backshall and his crew visit all seven continents, tackling some of the most challenging terrain.
Steve gets strangled by a giant boa, is struck dumb by the strike speed of a viper and plays hide and seek with a deadly bushmaster. He also gets hands-on with poisonous frog and nearly gets a nip from a blood-sucking vampire.