Everyone Is Doing Great
Five years after the end of their hit TV vampire drama, Eternal, Seth and Jeremy lean on each other as they awkwardly navigate the perils of life and love.
Seth, Jeremy and Andrea found success in a hit television vampire drama; five years later, Seth struggles to find work while Andrea and Jeremy's marriage is on the rocks.
Seth finally gets a date with Sarah and worries he's out of his league; Jeremy struggles to find the maturity necessary for divorce mediation with Andrea; Seth travels to North Carolina, where he recalls his glory days.
Jeremy's downward spiral disrupts Seth's work trip to North Carolina; Jeremy uses social media to aggravate the fans for an 'Eternal' reunion.
Back from North Carolina, Seth is presented with an intriguing, yet slightly concerning job opportunity; Jeremy embraces a helpful approach.