Exiled
Amanda: Kenya
When Amanda's father gets sick of her entitled behaviour, she is sent to Kenya to live with members of the Masai tribe.
Ava: Thailand
Ava leaves Beverly Hills for the remote hills of Thailand to live in a straw hut and tend elephants.
Marissa must learn to stand on her own two feet while working with a tribe in the Ugali Hills of India.
Meleny confronts her fears of being alone on the snow-capped mountains on Peru while herding llamas.