Exit
Four men of Oslo's financial elite search for an escape from their everyday lives and turn to violence, drugs and sex.
The gang visit William after his injury sends him to the hospital; Hermine grows increasingly upset and turns to Henrik for an unusual favour.
Adam is forced to hold his tongue until he can figure out a way to discredit Hermine; William is released from the hospital and arrives home to a cold welcome.
The gang assembles for a wedding; William opens up to his friends; Hermine's conversations with guests pushes Adam over the edge.