Expedition X
Adventurer Josh Gates, scientist Phil Torres and paranormal researcher Jessica Chobot investigate reports of supernatural encounters, mysterious creatures, and extraterrestrial phenomena.
Mothman Phenomenon
Jessica Chobot and Phil Torres dive into the legend of Mothman, searching for clues in a long-sealed bunker and at a top-secret Air Force base.
The surge of human activity surrounding the discovery of an ancient city sends Phil Torres and Jessica Chobot deep into the Cambodian jungle to search for a monster that has been terrifying locals for centuries.
Phil Torres and Jessica Chobot power through camera malfunctions and emotional breakdowns in order to find an explanation of what is happening on the Island of the Dolls, a dangerous place that locals have long avoided.
Phil Torres and Jessica Chobot investigate a strange phenomenon that's been haunting Mammoth Cave for generations.
Phil Torres and Jessica Chobot follow headlines of hidden hangars and strange orbs of light into an active volcano in Washington.
Expedition X explores an abandoned and haunted outpost in the Amazon rainforest. Meeting with tribes deep in the jungle, they hear strange things at night that cause panic.