Expedition Bigfoot
Skilled searchers use a data algorithm, as well as groundbreaking science and tools, to analyse five decades of Big Foot sightings to pinpoint when and where they are likely to encounter the elusive beast.
Strange Returns
The team return to the Olympic Peninsula with a plan to lure out a Bigfoot by releasing primate pheromones. After Ronny and Mireya see something watching them, and Russell is blindsided, it becomes clear that the hunters are now the hunted.
Russell tracks a massive creature to a box river canyon but finds he can't escape a shadowy figure on the prowl; Bryce discovers Bigfoot is lured in by whistling; Ronny and Mireya realise something is watching them from across their base camp.
A mysterious shadow figure gets too close for Ronny and Mireya's comfort; Russell tracks a large creature along a well-used game trail but quickly realises he's being stalked in return; Bryce makes an unsettling discovery at the bottom of a lake.