Falling Into Your Smile
When the ZGDX's management discover the abilities of an amateur gamer named Tong Yao, she becomes the first formal female player in an all-men professional gaming league. Eventually, she captures the attention of the team's elite captain.
After being invited to play for ZGDX, Tong Yao travels to Shanghai to watch a match between ZGDX and RK, her ex-boyfriend Jian Yang's team.
As news of ZGDX's new female player spreads, Tong Yao moves into the dorm with the male members, who struggle to welcome her.
Tong Yao begins to train for her position on the team; Tong Yao's practice game with Jian Yang and Lu Sicheng sparks rumours of a love triangle.
ZGDX wins its first training match; an overconfident Tong Yao invites the team out to a hot pot restaurant, only to discover she can't afford it.
Facing an online storm, Tong Yao gets drunk with a friend at a bar; Jian Yang shows up and tries to win Tong Yao back, but Sicheng takes her home.