When I Fly Towards You
In the early autumn of 2012, Yucai Middle School welcomes a cheerful transfer student named Su Zai Zai. On the first day of school, Su Zai Zai encounters the aloof and cool Zhang Lu Rang and falls in love with him at first sight.
On the first day at Su Zaizai's high school, a rainy encounter between her and a charming schoolmate leads to a romantic mistake.
An accident causes Zaizai to cross paths with Zhang Lurang again, but a series of snafus leads her to continue mistaking Lurang for someone else.
In hopes of being closer to her crush, Zaizai persuades a friend to get Lurang to join the drama club. Later, she confronts inappropriate behaviour on a bus.
Zaizai's English paper earns her recognition across the school, as well as an opportunity to tutor Lurang, who's struggling with the subject.
After a triumphant basketball game, Jiang Jia develops a crush on one of the players; Zaizai is blamed for conducting an unseemly act.
Zaizai and Lurang continue to help each other with their grades; as the school's field day draws near, an injury abruptly leaves Zaizai out of the games.