Wow! Your Little Temper
Known throughout the school for his cold demeanor, Shen Xi Ling (Cao Jun Xiang) has been known to spread fear and chaos wherever he goes. Su Xiao Xiao (Gao Man Er), on the other hand, is exactly the opposite. A member of the swim team, she always tries to find the good in people and is always ready to offer help, comfort, and a kind word to those in need. Taking her desire to help people to the next level, Xiao Xiao joins the “Help Students Solve Various Difficulties” club. Needless to say, she’s more than a little surprised when she discovers that Xi Ling has joined the same club. With such extreme differences in their personalities, the two spend more time disagreeing over the best way to help people than actually helping them. But with time, patience, and a willingness to try to better understand each other, Xiao Xiao and Xi Ling eventually find a way to put aside their differences and start getting along. No longer bickering every chance they get, Xi Ling and Xiao Xiao begin to see that there’s actually a lot to like in each other. But when rumors about them start spreading around school, their fragile new relationship is put to the test. Will they be able to overcome this unexpected hurdle together or will it ultimately drive them apart? A cute high school love story, “Wow! Your Little Temper” is a 2023 Chinese youth romance drama directed by Wu Qiang.