Family Tools
When Jack Shea's father has a heart attack and decides to pass down his handyman business, Jack is ready to step up and make his father proud.
Now You See Me, Now You Don't
Darren and Jack start working in a corporate office; Jack tries to reconnect with a former crush; Terry meddles with Mason's new relationship.
For the first time in years, Tony starts dating; frustrated with Aunt Terry for not letting him drive, Mason turns to Darren for help.
As Stitch prepares to graduate from community college, Jack reaches out to Darren and Stitch's estranged mother; Terry issues a challenge to Tony.
Terry asks Jack to be a role model for Mason; Tony, Darren and Stitch get Ellis a new wheelchair.