Men at Work
Follows the bond and daily shenanigans of four friends - funny guy Milo, ladies man Gibbs, nerdy accountant Neal and pretty boy Tyler - who work at the same magazine company.
Gibbs, Neal and Tyler help their friend Milo get back in the game; Neal attempts dirty talk; Gibbs crosses the line with Tyler's maid.
Milo Full of Grace
The guys are on edge when Neal starts to cut costs in the office; Milo winds up in jail; Tyler ends up in hot water.
Things become awkward after Milo and Gibbs meet a woman in a bar; Amy helps Tyler get in touch with his feminine side; Neal becomes jealous when Amy and Tyler spend too much time together.
Milo gets advice as he attempts to play it cool; Gibbs and Tyler are surprised when an interview with a sex therapist does not go quite as they expected; Neal endures teasing from the guys.
Milo stays with Tyler while some work is being done on his apartment: the guys jump to conclusions when they see a picture of Amy with another man.
Testing a lie-detector app reveals some tough truths for Gibbs and Tyler; Amy and Neal experiment with role-playing; Milo's girl turns out to be a bit kooky.