Fangbone!
The Polluted Light of Destiny / The Warwagon of Trust
Bill and Fangbone go out for a big day of fun, but it all ends in disaster when Bill loses the toe and they end up in an exhausting race.
Fangbone and Bill capture swamp creatures for a school project; Bill is disappointed that no one knows about his successful battle against Drool's monsters.