Fate/Apocrypha
Apocrypha: The Great Holy Grail War
Kairi Sisigou is asked to participate in the Great Holy Grail War by the Mage's Association. This comes decades after the Greater Grail was stolen from Fuyuki.
A homunculus boy finds himself trapped inside a tank and must try to escape. Just as soon as his strength is about to give out, the Rider of Black appears.
Kain is sent by the Mage's Association to find out more about a series of murders, when they discover that a servant may be responsible for the attacks.