Father Brown
The Flying Stars
Father Brown becomes embroiled with a theatrical family when he discovers that a supposed tragic drowning was actually murder.
Soon after his poetry recital, Leonard Quinton is found hanging in the conservatory. When Father Brown realises that he could not have committed suicide, the search begins for a murderer.
When Lady Felicia finds a stripped and injured man stuck up a tree, Sid is implicated as the perpetrator, and it's up to Father Brown to prove his innocence.
When the Church of Apollo comes to Kembleford, Susie is drawn to their charismatic leader, Kalon. After Kalon's wife is murdered, Father Brown must break his spell over Susie or risk losing her forever.
When two nuns die in mysterious circumstances at St Agnes convent, Father Brown investigates with the aid of Sister Boniface, an eager young fan of detective novels.