Agatha Christie's Marple
Miss Jane Marple, an elderly lady living in a small town, uses her sharp mind to solve mysterious murders.
The Body in the Library
The strangled body of a young dancer is found murdered in the library of Gossington Hall. Dolly Bantry calls in Miss Marple for help.
Agatha investigates the curious announcement of a murder in the personal columns of the Chipping Cleghorn Gazette.