Finding Prince Charming
Thirteen men arrive at a mansion to meet their Prince Charming, Atlanta-based interior designer Robert who introduces himself in an interesting way.
Robert and his suitors set out for an active day at the beach, and two lucky guys are chosen for solo dates with Robert. One suitor causes an uproar when he is accused of behaving inappropriately in the house.
Several suitors get to experience a sensual date with Robert. A blissful night of romance and laughter ends horribly when one suitor loses his cool.
The suitors unmask their true selves to Robert and what they reveal could change everything. One of the men struggles to balance his relationship with Robert and his friendships in the house.
Two suitors find themselves having to share Robert on a romantic date, testing their patience. A shocking elimination leaves the house rattled.