Fire Island
The More the Merrier
The boys have fun at a famous Cherry Grove event; Khasan and Justin's boyfriends visit; Cheyenne argues with Patrick.
The guys throw a house party and dance until the sun rises; Brandon tries to navigate his summer romance; Jorge learns something unsettling about Patrick.
The boys' parents visit the island; Khasan reveals shocking stories from his past; Cheyenne and Patrick attempt to find common ground; Brandon confronts his summer romance.