Flatbush Misdemeanors
Dan and Kevin struggle to thrive in their new surroundings in Flatbush, Brooklyn, and look to approach others more so they don't just live inside their heads.
Zayna deals with a rumour while Kevin deals with delivering on his first freelance painting job; Dan prepares to attend Jess's birthday party.