Fleeting Lies
First
Lucía faces accusations of industrial espionage and loses her job; she starts an illegal aesthetic treatment business while secretly working to clear her name.
Lucía struggles to source supplies for her illegal business; Maite poses as Santi's client to help investigate him; Basilio faces writer's block with his novel.
Olivo, who now knows the truth, proposes a deal to Lucía not to expose her; the court investigates Santi and Lucía while Maite is torn between loyalty to her friend and her desire for Santi.
Lucía attempts money laundering through a rigged auction; Lucía and Maite's friendship becomes tense amid these events.
Basilio's novel deteriorates further; Maite questions her relationship with Santi; Tensions rise between Lucía and Basilio; Lucía faces Santi in a legal showdown.