Flesh & Blood
When recently widowed Vivien announces her love for a new man, Mark, it throws her family of adult children into chaos.
Helen, Jake, and Natalie are shocked when they discover Vivien plans to sell their childhood home and go traveling with Mark; the siblings' personal struggles continue to develop.
Vivien and Mark plan their trip to India, but the children's ongoing distrust of Mark starts to put a strain on the couple's relationship.
Vivien tries to dismiss her children's fears about Mark, even as serious doubts creep into her mind; Jake's chances of reconciling with Leila suffer a potentially fatal blow.