Forensic Files II
Buried Secrets
A dangerous fire leads investigators to re-examine the cause of an unusual death when evidence points in another direction.
When a Yale student mysteriously vanishes days before her wedding, investigators comb a secure research lab for clues.
A popular handyman in a New Hampshire town is found murdered and investigators follow forensic clues to a shocking conclusion.
A young mother is murdered in a crowded parking lot in broad daylight, leaving investigators to chase a main suspect.