Frequency
When Detective Raimy Sullivan discovers that she can communicate with her deceased father on an old ham radio, she warns him of events that will lead to his death so he can circumvent his fate.
Signal and Noise
Raimy tells Frank, over the ham radio, that her mum will be murdered unless he can find a way to warn her; Frank gets bad news about Stan Moreno; Raimy follows a lead in the Nightingale case, while Frank and Satch follow the same lead in 1996.
Raimy relays new evidence about the Thomas Goff case to Frank, prompting him to take matters into his own hands, despite a warning from Satch; Raimy has an interesting encounter with Daniel.
With the date of Julie's abduction fast approaching, Raimy and Frank each gather information from someone with a link to the Nightingale; Raimy meets someone from her past.
When Frank helps Raimy with a case in the present day, she has two different memories of her first day in the NYPD; Frank has trouble controlling his jealousy while trying to give Julie her space.
Raimy meets Karl, who speaks to himself in the future; Raimy and Frank plan to use the Nightingale's next victim as bait.