Fury
After a long absence, Furin returns, with his old colleagues shocked by his return; with Furin now the new head of the homicide department, he takes on the case of the murdered teenager.
The Pop Star
A paranoid pop star seeks help from the department, but the circumstances on his case are questionable; however, when the pop star's security guard is murdered, Furin takes the case.
Furin's friend is in danger after getting too close to a dangerous criminal, but it won't be easy to extricate them.