Gangnam Project
Hannah arrives in Korea and gets more than she bargains for when she is assigned to tutor Chan-Mi, one of OME's top trainees.
K-Flop
When Ken suggests that Hannah tries living a day in the life of a trainee, Hannah quickly struggles to find her footing.