Ghost in the Shell: SAC_2045
After a global financial crisis, the world is engulfed in an AI-driven war, and it's up to Section 9 to counter new forms of cyber threats.
No Noise No Life -- Sustainable War
In 2045, the Major and her team work as mercenaries defending a gated town from outlaws; Togusa takes a call.
At Your Own Risk -- Divided by a Wall
Armed by a wealthy patron, the Nomads attack Section 9 with AI drones; Togusa accepts a mission from Japan's peace-seeking prime minister.
As Togusa enters cyberspace to track his former team members, the group are detained by an enigmatic American organisation looking to employ them.
While investigating the team's disappearance and John Smith, Togusa takes a risk; the GHOST members question the nature of their mission.
Aramaki sets off after Kusanagi; GHOST members begin their assignment, but Huge's cybernetic security makes them alter their plans.
After the Section 9 reunion, Kusanagi and her colleagues learn about the post-humans, a previously unknown threat.