Girl Code
Crushes, Boobs, Roommates & Drinking
Features crushes, breasts, roommates, drinking, and a long story short from Awkward actor Jillian Rose Reed.
Dancing, Snooping, Waxing & Going to the Bathroom
Features dancing, snooping, getting waxed, going to the bathroom and Tanisha's investigation on her boyfriend's phone.
Features make-up, being gassy, driving, being promiscuous and a long story short from Awkward actor Ashley Rickards.