Gold Digger
Sixty-year-old Julia and 33-year-old Benjamin meet by chance and start dating. When Julia introduces Benjamin to her grown-up children, they question his intentions.
Her Daughter
Julia's visit with Benjamin is disrupted by a tense confrontation with Ted, who questions Julia's motivations for her new relationship; Della turns up unannounced on her ex's doorstep; Della's brother tries to dig up dirt on Benjamin.
When Julia's children accuse Benjamin of infidelity, it threatens to split them up, but their relationship grows stronger as they move in together and Benjamin proposes.
Julia telling Ted about her engagement to Benjamin leads to unexpected consequences; Patrick suggests Julia get Benjamin to sign a prenup.
After learning the truth about the Benjamin's murder accusation, Julia decides to go ahead with the wedding.