Grand Blue Dreaming
When Iori Kitahara heads off to college, he decides to live at his uncle's dive shop in Izu named Grand Blue. Iori is looking forward to experiencing college life amidst the roar of the waves, the blazing sun, and his cute cousin who lives with him! However, Iori runs into a group of tough guys playing strip rock-paper-scissors, and ends up joining Peek-a-Boo, the college's diving club!
Deep Blue
When Iori Kitahara heads off to college, he decides to live at his uncle's dive shop in Izu.
Underwater
After a cutthroat battle with Kohei Imamura, Iori ends up joining the Peek-a-Boo diving club.
Iori and Kohei don wetsuits and head to the sea! Although Iori used to be afraid of the water, he starts becoming more interested. But diving equipment is expensive! Tokita and Kotobuki decide to hold a men's beauty pageant for the Izu Spring Festival in May. The guys want to avoid being paraded around on stage, so they try to get Chisa to participate in a women's beauty pageant.
The Izu Spring Festival has begun! The members of Peek-a-Boo run an okonomiyaki stall with Iori, Kohei, Chisa, and Azusa helping out. Iori finds himself in a complicated situation when a misunderstanding with Azusa occurs and a rivalry with the tennis club Tinkerbell begins. When Chisa gets nervous and freezes up during the women’s beauty pageant, Iori and Kohei think of a plan to cheer her on.
Iori and Kohei attend class in their underwear like normal, but everyone glares at them.
Inori and Kohei cheats through their exams. PaB throws a welcome party for Aina, their new member.