Great News
Bear Attack
Carol becomes concerned when Katie offers to take on a story about a bear on the loose. Meanwhile, Greg attempts to get Chuck and Portai to participate in some end-of-show friendly banter.
Carol volunteers to look after Chuck when cataract surgery forces him to miss work for the very first time. Meanwhile, chaos reigns when Greg is forced to accept everyone's ideas for the show.
Katie's secret boyfriend Trip is back in town and working at the MMN offices. Using a plan she stole from Days of Our Lives, Carol discovers Katie's covert relationship.
A raging snowstorm causes everyone to be trapped in the building overnight. Meanwhile, Portia persuades Katie that Chuck's attentions are romantic.
When Katie receives an opportunity to appear on the air, Carol attempts to push her into the spotlight. Meanwhile, Chuck tries his hand at writing a new theme song for the show.