Trial & Error
The Other Man
A shocking clue in Larry's bedroom opens up the case with evidence of an unexpected participant coming to light.
The hunt for the murder weapon uncovers some surprising evidence as Josh reveals another suspect with a dangerous reputation.
Josh decides to focus on the new suspect for the case. Dwayne turns into a minor celebrity after everybody in town finds out that he found the arm in the lake.
Josh's boss Mankiewicz finds a hole in the case he's been preparing for trial. Plus, Larry is upset by the issues he's been having with his daughter and decides to sort things out himself.