Grimsburg
Detective Marvin Flute follows every lead he's got to redeem himself with the ex-wife he never stopped loving, even if it means hanging out with the son he never bothered to get to know.
Marvin works to track down a missing teenage girl after her romantic interest is discovered decapitated along the side of the road.
Marvin's investigation into an unknown serial killer is interrupted by a production crew who's in town to turn the case into a true crime limited series. Stan grows close with the actor playing Marvin.
After being forced to take a desk role in the office, Flute decides to lead a double-life and become a dog-themed superhero named McSnuff.
Flute enters the Grimsburg Miniature Competition and is accused of murdering the judge after he disqualifies him; Flute tries to clear his name; Stan joins his school's Trauma Club.